تاریخ انتشار بازی Battlefield 3 مشخص شد
 
بازی های رایانه ای AA77

بر اساس اشتباهی که از سوی EA Download Manager رخ داد، تاریخ انتشار بازی Battlefield 3 مشخص شد. بر اساس این اطلاعات، تاریخ عرضه این بازی در سایت EA دوم نوامبر امسال خواهد بود. البته این مشکل سریعاً بر طرف شد و این تاریخ عرضه دیگر در سایت EA قابل مشاهده نخواهد بود. اما بر اساس تصویری از سایت تهیه شده، این تاریخ عرضه صحیح است و به نظر می رسد که در این تاریخ باید منتظر انتشار این بازی باشیم.



نظرات شما عزیزان:

محمدی
ساعت12:03---29 فروردين 1390
سلام دوست من.
اگه یه راه برای پول درآوردن از اینترنت و وبلاگت میخوای حتما به سایت ما مراجعه کن.
شما میتونید با تبلیغاتی که تو وبلاگتون میذارید به ازای هر کلیک روی اونها توسط بازدید کننده هاتون مبلغ 600 ریال به حساب خودتون اضافه کنید. همچنین میتونید با کمک کردن ما برای فروش یک محصول تا سقف 45درصد سود محصول را دریافت کنید.
همین الان ثبت نام کنید.
http://www.oxinads.com/?i=60568


مهدی
ساعت12:02---29 فروردين 1390
سلام بر دوست عزیزم.
یه روش ساده برای کسب درامد از اینترنت به شما معرفی میکنم که میتونید با گذاشتن تبلیغات ما در وبلاگتون به ازای هرکلیکی که توسط بازدید کننده هاتون بر روی اون ها میشه هر کلیک 600 ریال دریافت کنید. با مهم تر از همه این که با ثبت نام اولیه مبلغ 50000 ریال به حساب شما ریخته میشه. وقت رو از دست ندید.
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=5154



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.